Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 8 mai 2018

Mai chemat si am venit
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
8 Mai.2018

Ti-am promis ca am sa-ti fiu aproape
Si-am sa Te Iubesc mereu.
Chiar de-s nori.Furtuni si ploi.Torente
Nu am sa te las.Voi fi mereu altau.

Tu ai uitat ce noi ne promiteam
Si ai plecat delinga mine.
Eu insa m-am gandit la tine ceas de ceas
Pentru ca eu respect cuvintele din juramint.Si inca Te Iubesc.Mi-e dor de tine.

Am simtit ca plingi si nu iti e bine
Si m-am gandit sa-ti scriu ca-mi pasa.
Cum mai strigat am alergat spre tine
Si lacrimile ti le-am sters.

Mereu voi fi acolo cand ma vei striga
Nu am sa lasa sa plingi.Nici sa simti greul.
Am sa te iau in brate si am sa te linistesc
Pentru ca eu tot Te Iubesc.

Chiar daca nu vom mai fi noi
Si nu ne vom mai tine in brate noaptea.
Sa sti ca inca Te Iubesc
Si am sa vin decite ori ma chemi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu