Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 4 mai 2018

Priveste in Ochii mei
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
4 Mai.2018

Te Iubesc si o sti bine
Tu esti Ingerasul meu.
Inima-mi bate in piepta
Din dragoste pentru tine.

Uite-te in Ochii mei
Si-ai sa vezi numele tau.
Versul Poeziei noastre
Chipul tau .

Mereu tu esti linga mine
Cu Iubirea ta senina.
Imi aduci zile cu Soare
Si-mi faci Viata Poezie.

Nicaieri in lumea asta
Nu-i o Fata cum esti tu.
Ochii mei te vad pe tine
Ingerul Inimii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu