Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 19 mai 2018

Imi doresc Iubirea ta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
19 Mai.2018

Am obosit sa ratacesc
In cautarea fericirii.
Am intilnit Oameni ce imi zimbeau
Dar se hraneau facandu-mi rau Sufletului.

Iubirea o desenam in mintea mea
Si o vedeam in visul meu de noapte.
Dar cand Soarele se ivea pe Cer
Eram eu si-ale mele soapte.

Te-am intilnit pe tine Suflet bun
Miracol minunat ce-mi umple Viata.
Te vreau sa-mi fi Inger si sa traim
Povestea dulce pe care in fiecare zi s-o scrim.

Sa impartim zimbete.fericire
Si sa-alungam necazul cel urat.
Sa scriem versuri din cuvinte
Si amindoi sa le traim.

Sa zburam sus tinindu-ne de mina
Si sa fim noi imbratisati.
De mina calda a Iubirii
Mereu aproape.fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu