Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 16 mai 2018

Cantecul unui Inger
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Mai.2018

Despre Ingeri noi stim toti
Ca sunt veseli si zimbesc.
Stralucesc si implinesc
Visuri celor ce Iubesc.

Intr-un colt de lume .singur
Sta un Inger suparat.
Isi canta Iubirea in soapta
Din Ochi lacrimi ai curgeau.

Plingea si privea spre Cer
Soarele il privea in Ochi.
Si in vers melodios
Ai spunea povestea lui.

-Soare tu mereu esti vesel
Stralucesti necontenit.
De sus tu le vezi pe toate
Pe cei tristi si fericiti.

Tu ai vezi pe-ndragostiti
Cum se plimba impreuna.
Cum isi dau primul sarut
Si cum se tin strins de mina.

Noaptea luna o luminezi
Si privesti povesti frumoase.
Asculti vorbe de Iubire
Juraminte minunate.

-Vreau Soare a te ruga
Cat colinzi lumea intreaga.
Sa imi dai de veste daca
Imi gasesti Iubirea mea.

Am pierdut-o . m-a ranit
Astazi stau si nu-mi explic.
De ce s-a intimplat asa
Sa imi pierd dragostea mea.

Soarele privind  in Ochi
Ingerul ce ai vorbea.
Isi cobora raza sa
Si ai spuse cam asa.

-Nu mai plinge Ingeras
Esti atit de minunat.
Ai sa vezi ca-n Viata ta
V-a inflori iar dragostea.

Ingerul isi lua vioara
Si zimbind privi cu drag.
Multumindu-i Soarelui
Ca la ascultat.

Si-uite asa Soarele falnic
Reusi cu raza lui.
Sa stearga Ochii de lacrimi
Ale unui Inger trist.

Iubire e peste tot
In ori ce Suflet si Inima.
Cauta.nu te sfii
Si pastreaz-o.Si fi sincer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu