Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 5 mai 2018

Tot ce imi doresc esti tu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
5 Mai.2018

Frumos e Cerul dimineata
Cand Soarele alearga in lumea toata.
Sa-aduca cu razele lui caldura
Lumina tuturor.Oamenii sa zimbeasca.

Asa si eu as zimbi si-as fi fericit
Daca tu ai fi linga mine.
Sa pot in brate sa te string
Si sa-ti sarut gurita dulce.

Nimic nu vreau.Decat pe tine
Caci Te Iubesc . esti tot ce am.
Vino sa stingi dorul ce arde-n mine
Vrau sa fi linga mine sa te-alint.

Te rog revino inapoi
Mi-e greu sa stiu ca esti departe.
Iubirea inseamna sa fim doi
Vino .te-astept sa-mi stai in brate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu