Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 11 mai 2018

Esti in Inima mea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
11 Mai.2018

Nu stiu cum ai reusit
De mi-ai furat Inima.
Cu Iubire ai venit
Mi-ai inseninat Viata.

Ai facut din noapte zi
Cerului i-ai dat culoare.
Florilor le-ai pus parfum
Frumusete in petale.

Dar apoi tu ai plecat
Si-am ramas cu amintirea.
Clipelor de neuitat
Plinge Inima in mine

Chiar de nu te pot vedea
Tu esti aici linga mine.
Esti in Inimioara mea
Ai ghicit mi-esti draga mie.
Nu te mint chiar Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu