Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 9 mai 2018

Tu esti destinatia mea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Mai.2018

Alerg cu bratele intinse
Sa prind si eu un strop de mingaiere.
Am auzit ca e pe-aici Iubirea
Si vreau sa ma rasfete si pe mine.

In vis mi-a aparut o Fata minunata
Cu Ochi senini si Inima curata.
Cu parul lung.Stralucitor
Cu Suflet bun si primitor.

Si astazi te-am zarit pe tine
Esti Fata ce-am visat-o eu.
Alerg sa te cuprind in brate
Caci Te Iubesc.Esti Ingerasul meu.

Acum ca te am linga mine
Visul frumos s-a implinit.
Sunt fericit ca imi oferi Iubire
Si visurile mi le-ai implinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu