Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 1 mai 2018

Sa-adorm cu Marea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Mai.2018

S-a lasat noaptea.Luna straluceste
Se oglindeste-n apa Marii.
Valurile parca danseaza
Si o Poveste imi sopteste.

Eu stau si o privesc in noapte
Marea e linistita.Limpede.
Ma mingaie cu briza ei frumoasa
Si parca in ea imi vad visele.

Sa dorm cu Marea intreaga noapte
Sa ma-nvelesc.cu valurile ei.
Sa ma legene.Si sa imi cante in soapta
Sa imi mingaie somnul.visele.

Marea ma-asculta si ma linisteste
In soapta imi spune Povestea ei.
Adorm in bratele-i sale frumoase
Si somnul imi e dulce uit de tot cei rau.

In zori Soarele ma rasfata
Cu mingaierea razelor.
Doar eu si Marea impreuna
Incet alung dorul din Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu