Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 22 aprilie 2018

Un vers pe-o foaie
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
22 Aprilie.2018

Stau in noapte si privesc
Cerul albastru plin de stele.
Luna ce imi bate-n geam
Florile ce dorm si ele.

Iau o foaie de hartie
Si incet ma-apuc sa scriu.
Versuri.Strofe.Poezie
Despre noi.Despre Iubire.

Toate-n mintea mea sunt vii
Noptile acelea-n care.
Amindoi ne sarutam
Si imi adormeai in brate.

Scriu cu lacrimi pe obraz
Despre noi si fericire.
Cu.creionul multe foi
Poezie de Iubire.

Multe clipe am trait
Amindoi pluteam pe-un nor.
Ca de-as scrie mi-ar lua mult
Sa vorbesc despre noi doi.

Ar fi multe versuri.Strofe
Mult mai multe decat in Luceafar.
O Poveste minunata
Despre un Baiat si-o Fata.

E Povestea noastra dulce
Ce-am trait-o amindoi.
Tu o Zana.Eu un Print
Eram tare fericiti.

Astazi e o amintire
Eu stau singur.nu am somn.
Cu.creionul pe hartie
Poezii scriu ca mi-e dor.

Asta e.nu am ce face
S-a-ncheiat povestea noastra.
Ma topesc de dorul tau
Esti departe.

Scriu in vers Iubirea noastra
Multe foi vor fi legate.
Si de v-a fi cu putinta
Am sa le pun intr-o Carte.

Si-am sa fac tot ce-am sa pot
S-o citesti.Sa-ti amintesti.
Ca odata nu demult
Noi eram dulce cuvint.

Astazi sunte despartiti
Tu departe.Eu aici.
Singura si tu si eu
Ratacim.Te-astept sa vi.

Te Iubesc.Copil frumos
Nici nu sti cat mi-esti de draga.
Ai crescut asa frumos
Hai vino.Nu mai fi trista.
Te astept.Ca Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu