Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 16 aprilie 2018

Te Iubesc si azi ca-n prima zi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Aprilie.2018

Te Iubesc si azi ca-n prima zi
Esti minunea mea de Fata.
Tu ma faci un fericit
Esti Ingerul meu ce ma rasfata.

Tu esti ce-a.ce mi-a sadit Iubirea
Zana ce mereu m-a rasfatat.
Tu mi-ai mingaiat Sufletul
Si-ai vegheat sa-mi fie bine neincetat.

Am crezut mereu in tine
Tu esti alinarea mea.
Astazi tu esti pentru mine
Zana mica pe care o pretuiesc.

Ai luat Soarele in palme
Si lai pus pe Cerul meu.
Mi-ai dat aripi sa plutesc spre stele
Visele mi-ai implinit.

Fata draga.Inger bun
Esti aici la mine in Suflet.
Am sa Te Iubesc mereu
Imi esti Zana.si lumina.
Un Alint ce-l simt mereu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu