Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 23 aprilie 2018

Promite-mi ca nai sa mai pleci
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
23 Aprilie.2018

Sti ca Te Iubesc din Suflet
Ca in Inima mea esti.
Ca mi-esti cea mai draga Fata
Zana buna din Povesti.

Ai plecat cand mi-era bine
Cand eram mai fericiti.
Si-am ramas plingand in urma
Doar la tine m-am gandit.

Acum esti dinou aici
Ochii imi zimbesc.Iubito.
Soarele il pui pe Cer
Si sunt dinou fericit.

Sa nu mai pleci niciodata
Nu vreau sa te pierd dinou.
Amindoi am plins de dor
Si ne-a fost asa de greu.

Ne-am certat.nu stiu de ce
Parca am fost doi Copii.
Promite-mi Iubito draga
Ca vei fi mereu aici.

Amindoi sa construim
Universul nostru magic.
Sa fim cei mai fericiti
Doamne esti dinou aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu