Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 30 aprilie 2018

Blestemul Iubirii
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
30 Aprilie.2018

Inima imi bate tare
Se zbuciuma rau in piept.
Nare leac si vindecare
Cred ca-ncep sa Te Iubesc.

In Ochi imi apari doar tu
Si te vad zimbind mereu.
Tu esti Soarele din zi
Versul meu din Poezii.

Ai facut sa-mi fie dor
Si-ai aprins focul Iubirii.
Te blestem sa ma Iubesti
Sa te indragostesti de mine.

Sa traim noi ca-n Povesti
Si sa fim mereu aproape.
Sa ne bucuram de tot
De noptii calde.De Iubire.
Si de zile minunate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu