Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 aprilie 2018

Ce bine ar fi sa putem sterge sentimente neplacute si trairi ce dor
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
28 Aprilie.2018

In Viata nu toate sunt roz
Nici Soare-n fiecare zi.
Mai sunt pe Cer si nori uriti
Dar trebuie sa-nveti sa rizi.

Am intilnit in acesti ani
Oameni bun.dar si rai.
Am Iubit si-am trait frumos
Dar au fost zile cand am plins.

Daca as putea sa sterg din minte
Acele clipe nedorite.
Lacrimile si plinsul cel amar
Sa pastrez tot ce am trait cu drag.

Dar Sufletul si mintea stie tot
Ochii mi-arata acele trairi.
Orice ar fi merg inainte
Nu mi-e rusine de nimic din ce-am facut.
In anii ce-au trecut.Nici azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu