Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 aprilie 2018

Dragostea a venit in Viata mea odata cu tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Aprilie.2018

Dragostea a venit in Viata mea
Odata cu tine,
Ti-am simtit Sufletul si Inima
In brate la mine.

Ai facut sa visez frumos
Si apoi ai dat Vietii mele culoare,
Caldura din Sufletul tau
A Venit ca o raza de Soare.

Cu tine zbor de-atitea ori
Cand te sarut cuprins de dor,
Cu tine rad,Cu tine pling
Doar tu mi-apari in orice gand.

Nu m-am gandit,N-am indraznit
Sa cred ca am sa am o Zana,
Dar iata ca tu ai venit
Si mai facut sa cred dinou in mine.

Numai tu imi poti da caind zimbesti
Fiori de Iubire,
Ca-ntr-o Carte doar tu poti sa citesti
In Suflet la mine.

Te Iubesc si plutesc
Cand te string in brate,
Esti tot ce azi traiesc
Dulcea mea Creiasa.

Decand tu ai venit
Viata mea s-a schimbat in bine,
Ochii larg mi-ai deschis
Si mi-ai pus zimbet in privire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu