Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 28 aprilie 2018

Tu esti intr-un loc al Sufletului meu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
28 Aprilie.2018

Tu esti intr-un loc al Sufletului meu
Nimeni nu mi te poate lua.
Te-am Iubit prea mult.Mi-ai atins Inima
Si vreau sa te am aici.

Intre noi au fost clipe frumoase
Seri de neuitat.Plimbari sub clar de luna.
Nopti frumoase cand imi adormeai in brate
Si momente dulci.cand imi cantai.

Erai tot ce aveam scump
Raza mea de Soare minunata.
Te Iubeam cum n-am putut sa cred
Mi-ai facut Viata frumoasa.

Astazi suntem pe drumuri straine
Nu ne-am mai vazut demult.
Ai ramas la mine in Suflet
Te Iubesc si azi ca-atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu