Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 26 aprilie 2018

Nu te las
Autor.Gabriel Razvan Stoica
26 Aprilie.2018

Te-am ales ca Te Iubesc
Iti jur vesnica Iubire,
Toata Viata cat traiesc
Vreau sa fi tu linga mine.

Amindoi mereu de mina
Zi de zi,la orice pas,
Chiar de-i ploaie si furtuna
Iti promit ca nu te las.

Vreau ca tu sa-mi fi Sotie
Sa-mi daruiesti doi Copii,
Sa ne bucuram de ei
Si sa fim toti fericiti.

Nu te las Iubito draga
N-am sa plec orice ar fi,
Tu esti totul pentru mine
Vis,Iubire,Inger bun.

Sa punem noi doi pe Cer
Soarele in zori de zi,
Sa-nfloreasca Florile
Cand zimbesti tu Inger bun.

Esti amea dulce comoara
Si te scriu in Poezii,
Nu te las,Zana mea draga
Te Iubesc mult si tu sti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu