Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 2 aprilie 2018

Imi pasa pentru ca Te Iubesc
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
2 Aprilie.2018

Mi-esti draga precum razele de Soare
Si Te Iubesc.cum n-am putut sa imi imaginez.
Esti Inima ce-mi bate in piept tare
Visul cel minunat pe care il traiesc.

Cand tu zimbesti si mie imi e bine
Sunt fericit cand esti si tu.
Caci pentru mine esti Iubire
Tot ce am eu mai scump peacest pamint.

Ochii tai sunt senini ca.Cerul
De un albastru pur.patrunzator.
Ma pierd in ei.Tu ma alinti Iubito
Esti Sufletul meu.Te Iubesc.

Frumoase-s clipele cu tine
Noptile.Zilele ce le traim.
Tu esti izvorul meu de fericire
Mereu o sa fiu linga tine.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu