Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 aprilie 2018

Iarta-ma daca ti-e dor de mine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
29 Aprilie.2018

Am fost o vreme impreuna
Si ne-am Iubit tare frumos.
Ne tineam amindoi de mina
Si totu-n Viata noastra era roz.

Inima imi batea doar pentru tine
Si Ochii mei pe tine te vedeau.
Ce traiam noi era Iubire
Un vis frumos.adevarat.

Nu stiu cum.Ce s-a intimplat
Ca asa deodata totul s-a stricat.
Ca numai suntem amindoi
Nu mai putem sa impartim totul la doi.

Poate ca n-am stiut eu sa te tin aproape
Si poate ca n-am reusit sa fac sa fi o fericita.
Astazi regretele-s tardive
Totul s-a spulberat nimic nu e ca inainte.

De-ti este dor te rog ma iarta
Nu vreau sa-ti las in Inima o rana.
Eu am vrut sa-ti sadesc Iubire
Dar n-am stiut cum sa fac.ca sa fie bine.

Daca fara de mine esti o fericita
Uita-ma ca sa-ti fie bine.
Iubeste-l si punei lui in Inima
Alintul si caldura ta.

Iar daca-ti este greu te rog ma cheama
Eu voi venit fara sa stau pe ganduri.
Imi esti lafel de draga
Ca-n ziua cand ne-am cunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu