Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 10 aprilie 2018

Te-am cunoscut dintr-o gresala
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
10 Aprilie.2018

Era o zi obijnuita
Cu Soare.Cald stralucitor.
Eu printre gandurile mele
Scriam poeme dulci de-amor.

Priveam in jur si admiram
Florile.Pomii inverziti.
Cand deodata te-am zarit
Cum te plimbai si tu prin parc.

Erai asa frumoasa.Paru-ti flutura in vint
Aveai un zimbet ce m-a fascinat.
Cu tine am intrat in vorba.mi-ai placut
Si linga mine loc ai luat.

Si ne-am pierdut printre cuvinte
Am povestit si am visat.
Am ras spunind .Esti o minune
Tu esti gresala dulce ce-o patesc.

Am gresit mult in Viata mea
Si am platit cu lacrimi grele.
Dar astazi am gresit dinou
Dar tare-mi place.ca tu esti gresala Vietii mele.

E Cea mai mare si frumoasa gresala
Caci tu-mi esti dulce alinare.
Cu tine am creat o lume de poveste
Si azi in fericire noi ne-am imbracat.

Din ziua aceia suntem amindoi
Si ne avem unul pe altul.
Ne mai certam.Dar ne Iubim
Si traim intr-o lume plina de Iubire.

Nu voi lasa nimic sa ne desparta
Voi fi altau si tu amea.
In Ochii tai voi pune zimbet
Caci Te Iubesc din toata Inima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu