Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 21 aprilie 2018

Celor ce n-au loc de mine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
21 Aprilie.2018

Nu sunt pe placul tuturor
Si nici nu sunt vre-o vedeta.
Dar uni vorbesc despre mine
De parca m-ar cunoaste bine.

Sunt Oameni care nu ma stiu
Nu m-au vazut in Viata lor.
Dar ma descriu si povestesc
De parca suntem impreuna.

E Bine cand auzi pe unii
Ca mai vorbesc.cate ceva.
Asa mai aflu si eu ce-i cu mine
Ce-am mai facut.ce nu stiam.

Eu spun asa ca acesti Oameni
Ce ma vorbesc in fel si chip.
Sunt singuri.Rataciti.Pierduti in zare
Si Viata lor e de nimic.

Caci daca ar avea cu ce sa-si umple timpul
Ar creia si ei ceva frumos.
Dar cum nu au habar.nici minte
Scriu mici Povesti.Sunt birfitori.

Vorbiti ba pina obositi
Nu-mi pasa.Nici nu ma intereseaza.
Eu sunt in fata voastra.Voi niste cersatori
Ce mint ca lumea sa ai bage in seama

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu