Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 1 aprilie 2018

Tu ai dat Viata visurilor mele
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Aprilie.2018

Tu ai dat Viata visurilor mele
Si ai facut ca toate eu sa le traiesc.
Astazi totul e rupt din stele
E minunat.sunt fericit.Iubesc.

Tot ce mi se intimpla astazi
Zimbetul.Soarele.Cerul senin.
Sunt toate aduse de tine
Minuni frumoase pe care noi le traim.

Cand noaptea vine si stelele umple Cerul
Noi esim steaua noastra s-o privim.
O Urmarim cum ne zimbeste
Si ne punem dorinte.Se vor implini.

Amindoi privim Florile frumoase
Cum dorm in noapte rasfatate.
De luna si de vintul blind
Ne imbatam cu-al lor parfum.

Tu esti tot ce-mi puteam dori
Miracolul ce il traiesc.
Tu mai facut sa cred in Iubire si destin
Iti Multumesc.ca esti aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu