Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 aprilie 2018

Intr-o zo ai sa-ntelegi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Aprilie.2018

Mi-a pasat mereu de tine
Tu mi-ai fost mereu aproape.
Am crezut cu bucurie
Si te-am Iubit din Inima mea curata.

Mi-am dorit mereu sa-ti fie bine
Ochii tai sa fie plini de zimbete.
Si am vrut sa teinconjor cu-amea Iubire
Sa fi inger.Soarele ce straluceste.

Cand drumurile noastre s-au separat
Am plins si m-am consumat in mine.
Mi-ai lipsit.Si neincetat te-am cautat
Pentru ca mereu eu am crezut in tine.

Intr-o zi ai sa-ntelegi
Cat de mult te-am putut pretui.
Ca n-am vrut decat tu sa zimbesti
Pentru ca ai o Inima buna.

Dar atunci va fi tirziu
Eu poate ca n-am sa mai pot sa iti fiu aproape.
Cauta sa intelegi
Ca eu te-am Iubit si mi-am dorit sa-ti fiu aproape.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu