Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 15 aprilie 2018

Departe de mine si totus aproape
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
15 Aprilie.2018

Cand am ales sa fim aproape
Amindoi ne-am jurat Iubire.
Si ne-am promis ca niciodata
Nu vom pleca departe pe drumuri straine.

Pentru noi Soarele n-apune niciodata
Cerul mereu este senin.
Chiar daca-i iarna si e frig
Florile tot frumoase pentru noi vor fi.

Spuneam mereu ca vom fi peste tot
Ca nu vom pleca unul delinga altul.
Dar Viata ne-a dat alt raspuns
Si pentru un moment suntem departe.

Acum se vede cat de mult noi ne Iubim
Daca stim a pastra promisiunea.
Acele juraminte de Copii
Ca nu ne vom raci unul de altul.

Cat de departe esti tu azi
Eu te simt aici linga mine.
Esti mai aproape decat crezi
Chiar in brate la mine.

Vom trece impreuna peste toate
Si vom invinge tot ce ne desparte.
Vom fi dinou imbratisati
Mult mai puternici.mai frumosi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu