Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 17 aprilie 2018

Imi pasa poate prea mult
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Aprilie.2018

Am crescut frumos in lumea asta
Cu Iubire si respect.
Si am oferit Iubire
Oamenilor ce ai intilnesc.

N-am vazut Oameni uriti
Poate doar Suflete ratacite.
Linga toti eu am venit
Sa le-aduc un strop de veswlie.

Daca-am intilnit Oameni plingand
I-am luat de mina si i-am ridicat.
Le-am sters lacrima din Ochi
Si c-o vorba buna eu i-am alintat.

Multi mi-au multumit si mi-au ramas aproape
Astzi suntem buni prieteni.ne e bine.
Altii m-au lovit si m-au birfit
Si au cautat sa ma ingroape.

Nu am invatat nimic de-aici
Nu am vrut sa cred ca rau invinge.
Am crezut incontinuare-n Oameni
Si mi-am zis ca totul va fi bine.

Dar n-a fost sa fie asa
Ei incontinuare au profitat.
Si au spus ca bunatatea mea
Poate insemna ca ei imi pot face.ce vrea.

Mi-a pasat de Oameni dragi
Am tinut la ei din Suflet.
Si drept multumire m-au ranit
M-au jicnit.s-au folosit de mine.

Nu-i nimic.Asa e in Viata
Nu intodeauna Cerul e senin.
Intr-o zi roata se-nvirte ea odata
Si cu totii vor plati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu