Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 23 aprilie 2018

Nu mai pun la Suflet
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
23 Aprilie.2018

De felul meu sunt optimist
Nu ma intereseaza ce fac altii.
Dar ai ajut pe toti necontenit
Ai vad pe toti Prieteni buni.

N-am stat pe ganduri niciodata
Atunci.cand Prietenii m-au cautat.
Am alergat in graba sa le intind o mina
M-am bucurat atunci.cand am vazut ca sau ridicat.

Cand am vazut ca lumea ma vorbeste
Fara motiv ma dujmanesc.
Puneam la Suflet si nu mi-era bine
Ma enervam si consumam in mine.

Usor am inteles ca nare rost
Ca toate astea se intimpla din invidie.
Nu am mai luat inseama ce vorbesc
Si astazi mi-este tare bine.

Acum pe Oameni ai tratez lafel cum si ei ma trateaza
Pe cei buni cu .caldura si alint.
Iar celor rai le intorc spatele in fata
Nu vreau sa-i vad s-au sa-i aud.

E Asa de bine sa nu-ti pese
Sa nu apleci urechia la cei rai.
Lasai sa crape fierea-n ei
Si sa vorbeasca pima obosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu