Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 aprilie 2018

Esti visul meu implinit
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
25 Aprilie.2018

Sunt norocos ca esti in Viata mea
Esti o minune de Femeie.
Un Inger pur.O raza a Soarelui
Versul cel dulce dintr-o Poezie.

Tu ma faci fericit in fiecare zi
Ma-alinti si-mi esti mereu aproape.
Iubirea ta mi-a implinit un vis
Acela de-a avea o Zana din Poveste.

Te Iubesc mult si-ti Multumesc
Pentru ca mai ales pe mine.
Am sa fac tot ce pot.tu sa zimbesti
Sa fi cea mai frumoasa Femeie.

Nu am sa las nimic sa te atinga
Am sa te apar cu tot trupul meu.
Caci pentru tine imi bate Inima
Te Iubesc mult esti Ingerasul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu