Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 9 aprilie 2018

Cand esti cu mine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
9 Aprilie.2018

In Viata mea tu-mi esti raza de Soare
Si Cerul cel senin.Si stelele.
Intaiul zimbet.dulce alinare
Esti tot ce sunt si ce traiesc.

Tu mi-ai pus in privire tot ce e frumos
Si-n Inima Iubirea dulce.
Tu mainconjori cualtau alint
Si ai grija mereu sa-mi fie bine.

Cand sunt cu tine totul e un vis
O Lume pura de Poveste.
In care tu esti Zana buna
Ce-aduce.bucurie.Stralucire.

Esti unica si minunata
Esti tot ce maimplineste pe deplin.
Atitea ti-as mai spune Fata
Ca-ar trebui sa scriu mii poezii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu