Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 25 aprilie 2018

Despre noi
(Articol scris de.Gabriel Razvan Stoica)

De ce gresim? Poate pentru ca nu ne cunoastem atit de bine.S-au nu ne facem timp sa stam de vorba cu noi insine.Sa ne-ascultam bataile Inimii.Glasul Sufletului si al constiintei. Toti avem o poveste.Si asta a scris trecutul. Am Iubit.Am suferit.Am gresit.si am fost rai din nestiinta.sau cu voia noastra. Aud mereu adesea ca atunci.cand Iubesti.Nu stai sa faci o analiza a trecutului Persoanei dragi.De ce te intereseaza?  Eu spun asa.E Important trecutul.Trebuie sa-l cunoastem.Sa-l infruntam.Dar sa nu judecam. Cunoscand trecutul Persoanei pe care-o Iubim.Reusim sa ne cunoastem.Sa comunicam.Vazind ce s-a intimplat acolo. Daca ascundem toate acestea.Cand se intimpla sa gresim.Apar reprosurile.Pentru ca nu stim sa gestionam situatia.  Cauta sa nu judeci pe nimeni dupa trecutul lui.Si daca poti.Ajutal-ajut-o sa uite greutatile traite.Punind in prezent si viitor.Soarele pe Cer si zimbetul in priviri.  Ar fi frumos sa stim sa fim sinceri.Deschisi. Sa ne asumam greselile.Sa nu le negam.Si totodata sa invatam.Si sa nu le mai repetam. Apoi punind in prezent si viitor Soare.Stergem cu buretele trairile urate.Si astfel facem loc noilor trairi ce va sa vina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu