Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 29 aprilie 2018

Povestea noastra e scrisa cu Iubire
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
29 Aprilie.2018

Totul a inceput din joaca
Dintr-o privire indrazneata.
Un vers frumos de Poezie
Un dans in doi.Pe-o dulce melodie.

Visam.Rideam.Ne era bine
Eram doar noi si Inimile noastre.
Nu am crezut ca amindoi vom scrie
Asa Poveste minunata.

Ne-am luat in brate si ne-am sarutat
Si ne-am privit adinc in Ochii.
In ei Iubirea am vazut
Si am ales sa fim noi doi.

De-atunci in fiecare seara
De mina ne plimbam in parc.
Spunem Florilor noapte buna
Si luna o privim cu drag.

Noi suntem un intreg si ne Iubim
Impartim visuri si tot ce traim.
Imi esti alint si fericire
Tot ce am eu in Viata mea nevoie.

Povestile se scriu pe foaie cu.cerneala
Si-apoi sunt puse intr-o carte.
Anoastra-i scrisa cu Iubire
Iar cartea-i Sufletele noastre.

Mereu de mina peste tot
Plutim pe norisorul nostru.
Iubirea ne este zalog
Si ne e bine impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu