Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 aprilie 2019

Te iubesc pe bune

Te iubesc pe bune
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Când îţi spun te iubesc o spun din suflet
Căci asta simt ,asta trăiesc,
În tine văd tot ce e mai frumos in lume
Cu tine vreau viaţa pînă la cap să îmi trăiesc.

Mi-eşti dragă ca lumina zilei
Şi te iubesc, ca ochii mei din cap,
Tu îmi faci zilele senine
Şi viaţa mea în bine ai schimbat.

Îmi place mult când îmi adormi în braţe
Când te privesc, cât de frumos tu dormi,
Te pup pe frunte şi îţi mângâi parul
Tu dormi. eşti îngerul ce în ador.

Frumoasă eşti în zori când te trezeşti
Cu părul rãvãsit şi somnoroasă,
Când te sărut şi îţi spun te iubesc
Eşti cea mai minunată Fată.

Noi amîndoi suntem ca soarele si luna
Mereu zbim, mereu frumoşi,
Ne completăm în tot şi toate
Tu îmi dai viaţă, te ador.

18 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu