Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 aprilie 2019

Nu mai noi şi luna

Nu mai noi şi luna
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În noapte luna străluceşte
Se oglindeşte pe pămînt,
Noi suntem amindoi de mână
Şi ochi în ochi noi ne privim.

Eşti tare dulce şi frumoasă
Iubita mea, îngerul meu,
Cu tine lumea mea e mai frumoasă
Tu pentru mine însemni tot.

În jurul nostru liniştea se-asterne
Doar luna a rămas cu noi,
Florile dorm şi ne imbie
Cu al lor dulce parfum.

Te strîng în braţe, şi îţi mângâi părul
De dragul tãu eu mă topesc,
Te iubesc mult, tu îmi dai fericire
Eşti visul meu ce s-a împlinit.

Mi-a dormi în braţe, te sărut
Cât de frumoasă eşti tu Fată,
Îţi ascult inima bătînd
Tu eşti o Zână minunată.

Nu am să las nimic să te atingă
Am să îţi fiu aproape neincetat,
Te iubesc mult, eşti Floarea mea înflorită
Tu îmi eşti Inger pe pămînt.

18 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu