Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 aprilie 2019

Emoţia iubirii

Emoţia iubirii
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

În faţa ta mă pierd dar îmi e bine
Eşti minunată, îmi placi mult,
Usor încep să simt fiorul de iubire
Ce m-a lovit în inimă.

Acum am înţeles ce se întîmplă
Nu te mai văd o Fată oarescare,
Eşti unică şi îmi doresc
Să fi aici, să mă iubeşti.

Emoţia iubirii mă cuprinde
Din ce în ce mai mult te vreau aici,
Întind o mână catre tine
În braţe ca să te cuprind.

Să îţi şoptesc usor că te iubesc
Să îţi dezvălui tot ce simt,
Că îmi placi mult, eşti tot ce mi-am dorit
Hai spune da, nu te sfii.

Şi astfel noi vom da lumină zilei
Cerul nu va mai fi acoperit de nori,
Ne vom iubi, vom fi noi doi intodeauna
Frumoşi şi fericiţi ca doi Copii.

10 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu