Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 3 aprilie 2019

Primeşte-mă în inima ta

Primeşte-mă în inima ta
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Primeşte-mă în inima ta
Şi n-ai să regreţi o secundă,
Am să îţi fiu loial
Iar tu ai să îmi fi Zână.

Te rog vino şi dă-mi mâna
Lasa-ma să stau lîngă tine,
Şi amindoi vom zbura
Pe un nor pur de iubire.

Vom lua soarele în palme
Iar el ne va zâmbi,
Cu razele lui ne va fi aproape
Şi ne va ocroti.

În tine văd lumea toată
Tu eşti mîngîierea mea,
Te rog spune da, dragă Fată
Vino să fi Zâna mea.

3 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu