Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 28 aprilie 2019

Printre flori

Printre flori
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Printre flori te văd aşa frumoasă
Cum n-am mai văzut o altă Fatã pe pământ,
Ai venit din cer tu Zână minunată
Şi astăzi sunt fericit.

Sufletul ţi-e plin de bunătate
Inima ţi-e plină de iubire,
Ochii îţi sunt senini ca cerul
Plini de zâmbet si însemnătate.

Eşti cea mai frumoasă floare dintre flori
Ingerul ce îl iubesc din suflet,
Pentru mine tu eşti tot
Fată dragă ce-o iubesc.

Nu mai pot de dragul tãu
Dumnezeu mi te-a trimis aproape,
Tu eşti Fată ce-o iubesc
Tu eşti jumatatea mea, inima ce-mi bate în piept.

28 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu