Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 17 aprilie 2019

Ce caut eu?

Ce caut eu?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Te caut pe tine senină Fată
Pură si dulce, cu chef de viaţă,
Să şti ce-ţi doreşti, să lupţi pentru noi
Să fim simpli modeşti.

Să fi tu cu suflet curat
Să construim amîndoi,
O lume de basm, să fim fericiţi
Mereu să ne iubim.

Să nu ai fiţe, să nu vrei banii mei
Iubeşte-mă aşa cum sunt,
Căci amîndoi vom reuşi
Pe toate le vom avea.

Să iubim viaţa, să ne iubim pe noi
Să alergăm împreună,
Să dăm viaţa visurilor noastre
Te rog ia-mă de mînă.

17 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu