Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 aprilie 2019

Te iubesc eşti Zâna mea

Te iubesc, eşti Zâna mea
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De mult te plac, mi-eşti tare dragă
N-am îndrăznit să-ţi spun nimic,
De teamă să nu mi te superi
Şi să nu vrei să mai vorbim.

În ochii mei tu eşti aşa frumoasă
Pe zi ce trece îmi placi tot mai mult,
Astăzi îmi fac, curaj frumoasă Fată
Şi îţi mărturisesc ce pentru tine simt.

Da, te iubesc, nu mă ascund
Noi doi nu mai putem fi doar prieteni,
Acum am înţeles că tu eşti tot
Şi îmi doresc să fi a mea iubită.

Să zâmbim soarelui în zori
Şi să avem nopţi de poveste,
Să fim mereu noi peste tot
La braţul meu să străluceşti.

Să vadă lumea că noi ne iubim
Şi să ne completăm în toate,
Da Fată dragă te iubesc
Acum inima te vrea a mea jumătate.

Nu sunt nebun, nici nu te mint
Noi suntem amindoi lafel ,
Să nu te superi, să nu fugi
Să şti că pentru mine tu eşti tot.

Uite că azi am reuşit
Să spun prin vorbe gesturile mele,
Chiar dacă sunt puţin timid
Eu te iubesc din suflet.

16 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu