Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 5 aprilie 2019

Din inima mea îţi dăruiesc iubire

Din inima mea îţi dăruiesc iubire
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

La tine am găsit iubire
Răspunsul la-ntrebarea mea,
Pe care o aveam în minte
Oare iubirea va veni în viaţa mea?..

Mi-ai schimbat gândurile în bine
Şi mai făcut să văd lumea frumos,
Mi-ai arătat că mai există gingăşie
Suflet frumos, şi simplitate.

Tu eşti aşa cum eu visam
Simplă, modestă, hotărîtă,
Nu cum sunt altele pe interes
Ce vor doar karduri, aventuri, să nu spun nu mai, sex.

Atîta timp cât eşti cu mine
Totul va fi un vis real,
Te voi iubi din suflet
Şi lîngă tine veşnic voi trăi.

5 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu