Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 13 aprilie 2019

Mi-ai pus liniştea în suflet

Mi-ai pus liniştea în suflet
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Nu ştiu cum de s-a întîmplat
Să apari aşa senină în viaţa mea,
Dar crede-mă sunt fericit
Că te iubesc, eşti Zâna mea.

Tu mi-ai pus liniştea în suflet
Tu mă faci să  zâmbesc, să văd lumea frumoasă,
Totul e de poveste în jurul meu
Căci eşti aici, iubita mea .

Când tu zâmbeşti soarele străluceşte
Cerul se face albastru pur,
Florile îşi deschid petalele
Şi păsările ciripesc.

Atît de dragă îmi eşti iubito
În tine văd frumosul absolut,
Zilele, nopţile sunt de poveste
Totul e ca-ntr-un vis, astăzi noi suntem fericiţi.

Nu am să las nimic să te atingă
Am să te apăr şi-am să te iubesc,
Cât voi fi eu în lumea asta
Tu ai să râzi şi-ai să zâmbeşti,

13 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu