Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 1 aprilie 2019

E noapte târziu

E noapte târziu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

A trecut de miezul noptii
Luna-mi bate în fereastră,
Singur mă gândesc la tine
Cât de dulce eşti tu Fată.

Mă gândesc la noi, mi-e dor
De acele dulci alinturi,
De îmbrãţişarea ta
De sărutul tău, şi glasul,
Ce gingaş mă răsfaţa.

Eşti departe, îmi lipseşti
Te aştept să vi acasă,
Să fim iarăş amîndoi
Zână bună, dulce Fată.

Să ne bucurăm mereu
De seninul zilei calde,
De lumina stelelor
Şi de nopţile frumoase.

Să împărţim iubirea noastră
Pe veci să fim numai noi,
Nimeni să nu ne despartă
Haide vino, te aştept.

1 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu