Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 19 aprilie 2019

De vorbă cu o stea

De vorbă cu o stea
(Autor. Ana Maria Giurea)

Este seară și senin
Am ieșit sub cerul lin,
Am strigat către o stea
să  îi spun  dorința mea.

Steluța mea strălucitoare
Am şi eu o intrebare.ce să-i fac inimii mele
Să nu mai plângă în tăcere.??

Am tot alinat-o am tot incurajat-o
Dar se pare că nu are
Nici leac şi nici vindecare..
Suferă de dor și dezamăgire,
Mereu e plina de lacrimi şi suspine.

Aş dori ca ea să fie
Doar plina de fericire
Lacrimi să nu mai existe .
Să îmi bată lin în piept.

Steluță strălucitoare
Ore îţi cer eu prea mult?,
Vreau ca tu să mă ajuţi
Să gasesc răspunsul care
Sã-mi aducă alinare.

Offf dar ce arzi în pieptu meu,
Oare aşa vei fi mereu?
Oare cât aş rezista
Mi-e  dor de inima ta?

Tu steluța lucitoare
Eu ti-am povestit în mare,,
Despre tot ce mă apasă,
Că mi-e inimioara arsă.

Așa Că e tare greu
Când ești singura mereu
Si nimeni nu te ascultă
Plîngi, eşti tu cu Dumnezeu.

Dar tu cu strălucirea ta
Mi-ai curățit inima,
De cuvintele amare
Si de Dorul ce mă doare..

19 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu