Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 2 aprilie 2019

Şi dacă ar fi?

Şi dacă ar fi?
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Şi dacă ar fi să mă îndrăgostesc de tine?
Ar fi frumos, am fi noi amindoi,
Am trăi toate zilele senine
Şi ne-am iubi,,am împărţi totul la doi.

Şi tu, şi eu gândim lafel
Ne completăm în tot şi toate,
Trec anii iute peste noi
Şi vreau să pot să te alint şi să te strîng în braţe.

Şi dacă ar fi să ne dăm mîna?
Ar fi frumos, am fi doar noi,
Iubirea ne-ar lua de mînă
Şi astfel am trăi ca în poveşti.

Şi dacă n-am mai pune întrebări
Şi am avea mai mult curaji,
Îţi spun că te iubesc şi te ador
Vino aproape şi dă-mi mîna.

2 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu