Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 26 aprilie 2019

Dă-mi nopţile înapoi

Dă-mi nopţile înapoi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Între noi totul a început frumos
S-a născut o dragoste curată,
Ne-am jurat iubire veşnică
Ne-am promis că vom fi întodeauna aproape

Am dat viaţă viselor
Ne-am lăsat purtaţi pe aripi de iubire,
Noptile au prins culoare, sunt rupte din poveşti
Zilele senine cu mult soare.

Între noi totul frumos s-a construit
Tu Prințesa ,iar eu al tău Prinț,
Amândoi intr-o poveste
Fericiţi.

Astăzi nu ştiu ce s-a întîmplat
De noi doi nu ne ţinem de mână,
Uşor te-ai îndepărtat
Ai plecat, şi ai uitat de mine.

Ai ales un alt Băiat
Crezi tu că-ţi va fi mai bine,
Crede-mă că nu-i aşa
Totul este doar dezamăgire.

Amândoi suntem compleţi
Nu mai împreună ne e bine,
Gândim şi iubim lafel
Suntem răsfăţaţi de iubire.

Nu mai crede in vorbe goale
Uite astăzi plingi, şi suferi mult,
Te aştept, vino iubire
Să fim iar ca la început.

iubim florile, cerul
Luna, soarele şi stelele,
Să te-alint când mergem la culcare
Să fim noi nedespărţiţi.

26 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu