Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 30 aprilie 2019

E prea târziu

E prea târziu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

E prea târziu să-ţi pară rău acum
De ce nu te-ai gandit mai inaite să-mi faci rău,
Când eu spuneam că te iubesc
Tu te gândeai la altul, îi scrieai poezii.

Am plîns rugându-te, mai stai
Nu te grăbi să pleci,
Dar tu nu te-ai gândit că sufăr
Şi ai plecat fără regret.

Ai aruncat cu vorbe mincinoase
Şi mai vorbit de rău la toţi,
Eu mă gandeam la tine
Şi te păstrăm în suflet cu mult dor.

Acum degeaba plângi, nu-mi pasă
Nu mă mai pot uita în ochii tăi,
Să vezi și tu cum e să suferi
Să-ţi plângă inima de chin şi dor.

Aşa se-ntîmplă când te joci de-a dragostea
Şi când te-ncrezi în toată lumea,
Ca să iubesti, iubeste-te pe tine
Nu mai urâ caută să fi bună.

30 Aprilie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu