Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 19 octombrie 2019

Zana mea bună

Zana mea bună
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Eşti Zana bună din poveşti
Ce-mi pune-n zori pe cer raze de soare,
În inimă alint şi mângâiere
În suflet zambet şi căldură. alinare.

Tu îmi faci viaţa minunată
Tu mă faci să fiu fericit,
Eşti Zana mea, cea mai frumoasă fată
Tu mă răsfeţi şi mă alinţi.

Te iubesc mult, mi-eşti tare dragă
Te preţuiesc îngerul meu,
Tu ai aprins în mine iară
Focul iubirii, mai făcut să fiu iar eu.

Cu tine totul e un vis
Eşti unică în lumea asta,
În braţe toată viaţa am să te ţin
Şi am să te fac să zâmbeşti, eşti Zana mea frumoasă.

19 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu