Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 3 octombrie 2019

Te iubesc pentru todeauna

Te iubesc pentru todeauna
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ţi-am jurat iubire sfântă
Toată viaţa cât trăiesc,
Tu mi-eşti înger, zana bună
Tot ce am, te preţuiesc.

Te iubesc aşa cum zorii
Se revarsă peste cer,
Precum soarele străluce
Peste întregul univers.

Lângă tine viaţa mea
Este precum în poveşti,
Tu eşti dulcea zana a mea
Tu eşti tot ce eu iubesc.

Tu îmi dai motiv să râd
Tu îmi faci viaţa frumoasă,
Nopţile tu le faci zi
Tu eşti cea mai minunată.

Noaptea când mi-adormi în braţe
Te privesc neîncetat,
Te sărut dulce pe frunte
Şi adorm la pieptul tău.

Tot ce noi trăim, iubirea
Sunt clipe rupte din rai,
Te iubesc, tu-mi eşti inima
Ce îmi bate tare în piept.

3 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu