Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 31 octombrie 2019

Şi când va fi

Şi când va fi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Mi-ai intrat în inimioară
Tare mult te mai iubesc,
Eşti un înger, dulce Fată
Tot ce am şi ce-mi doresc.

Visul meu să am o Zana
Astăzi tu l-ai împlinit,
Mi-ai adus alint, iubire
Te iubesc înger divin.

Dacă va veni furtuna
Nori şi vânt peste iubire,
Am să te ţin strâns de mână
Vei fi în braţele mele.

Şi de va veni o vreme
Când ceva va dezbina,
Iubirea noastră va invinge
Te iubesc, eşti Zana mea.

Şi când vei fi supărată
Poate fără voia mea,
Te voi strânge tare-n braţe
Tu eşti jumătatea mea.

31 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu