Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 octombrie 2019

Dorinţă

Dorinţă
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Am o dorinţă ce o port în suflet
O preţuiesc şi tare aş vrea,
Să prindă viaţă, să-mi aducă fericire
Tu să fi jumătatea mea.

În fiecare noapte când cerul e plin de stele
Vorbesc, cu ele şi le rog,
Să strălucească tare şi pe cer să scrie
Că te vreau lângă mine, te iubesc.

Doar o dorinţă am şi vreau să se implinească
Să fi aici, noapte şi zi,
Să scriem o poveste, să-i dăm viaţă
Să fim noi doi ne despărţiţi.

Să facem totul împreună
Şi să traim frumos ca doi copii,
Iubirea noastră veşnică să fie
Să îmi fi inger, să te pretuiesc ani mii.

27 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu