Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 27 octombrie 2019

Dacă m-aş mai naşte odată

Dacă m-aş mai naşte odată
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Azi suntem amândoi şi ne e bine
Trăim frumos şi ne iubim,
Ne-avem unul pe celălalt, avem zile senine
Şi împărţim totul la doi.

Tu mi-eşti regină, zana fermecată
Un suflet bun, o fată prea frumoasă,
Cu tine fiecare zi i-un vis
Mi-eşti înger mai adus în paradis.

Tu eşti mereu în preajma mea
M-a alinţi şi mă răsfeţi, îmi eşti aproape,
Dacă plâng, s-au mi-e rău tu mă ridici
Eşti trup şi suflet lângă mine.

Şi dacă ar fi să mă mai nasc odată
Eu tot pe tine te-aş alege,
Nu e o fată mai frumoasă
Precum eşti tu, zana mea din poveste.

Te preţuiesc iubita mea
Cu tine viaţa mea-i un vis frumos,
Tu eşti tot, şi îţi multumesc
Că pentru mine te-ai născut.

27 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu