Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 5 octombrie 2019

Astăzi suntem amândoi

Astăzi suntem amândoi
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

Ieri eram doar doi prieteni buni
Te vedeam ca pe o soră,
Mi-erai dragă, totul povesteam
Ne plimbam tinindu-ne de mână.

Dar în timp ochii mei au inceput să te privească altfel
Şi au inceput să-i spună inimii,
Că eşti dulce şi frumoasă
Tot ce sufletul meu are nevoie.

M-au cuprins fiorii dragostei
Mi-am dat seama că tu eşti aleasa,
Te-am luat de mână şi ti-am spus
Te iubesc şi te vreau lângă mine.

Astăzi suntem amândoi
Ne iubim şi ne e bine,
Eşti tot ce am mai de Pret
Zana mea cea bună din poveşti.

Te privesc, ca pe un Înger
Şi te preţuiesc din toată inima,
Nu-mi vine să cred că-mi eşti iubită
Ieri eram doar doi prieteni buni.

Noi ne completăm în toate
Eu timid, tu îndrăzneaţă,
Tu mă faci să văd lumea frumoasă
Te iubesc, tu eşti a mea mireasă.

5 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu