Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 14 octombrie 2019

De n-ai fi tu

De n-ai fi tu
(Autor. Gabriel Răzvan Stoica)

De n-ai fi tu pe cer nu ar fi soare
Nici florile n-ar înflori,
Ar fi mereu doar nori de ploaie
Şi vant, totul ar fi pustiu.

De n-ai fi tu eu n-aş putea trãi
Aş fi un om ce rătăceşte,
Nu aş putea să mă descurc
M-aş pierde în hăţişul vieţi.

Tu îmi eşti înger şi lumină
Tu îmi dai viaţă, mă iubeşti,
Eşti zana bună, o Fată divină
Te preţuiesc şi te iubesc.

14 Octombrie. 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu